Obchodní podmínky - kimchi

Obchodní podmínky - kimchi

Obchodní podmínky – Kimchi

1.Podmínky objednávky a převzetí zboží

Zakoupením kimchi se zasláním doručovací službou zákazník souhlasí s tím, že zboží bude převzato v prvním možném termínu dodání řidičem. V opačném případě přejímá zodpovědnost za poškození způsobená uskladněním v nechlazeném prostředí.

2. Ukládání a skladovací doba

S ohledem na specifické požadavky na uchování kvality výrobku je zákazník povinen zboží vyzvednout v 1. termínu dodaní. Po uplynutí této doby není možné skladovací dobu prodloužit či nechat zásilku s kimchi uložit na výdejní místo či výdejní box, aby byla zajištěna požadovaná kvalita a bezpečnost produktu.

3. Reklamace zboží

Reklamace na poškozené nebo znehodnocené zboží nebudou přijímány, pokud:

Zboží nebylo vyzvednuto včas.

Nebyly dodrženy obchodní podmínky podmínky stanovené prodávajícím.

Ke znehodnocení došlo v důsledku prodlení převzetí zásilky, která byla na žádost zákazníka přesměrována na výdejní místo či výdejní box.

4. Odpovědnost zákazníka

Po žádosti o uložení zásilky na výdejní místo či výdejní box přechází odpovědnost za jeho správné uchovávání na zákazníka. Kimchi je živý produkt, a proto je nutné jej uchovávat podle pokynů, aby nedošlo k nevratnému poškození kvality.

5. Odstoupení od smlouvy

V případě, že zákazník nevyzvedne zboží ve stanovené době, ztrácí nárok na náhradu nebo vrácení finančních prostředků.

Děkujeme za pochopení a spolupráci při dodržování těchto podmínek, které nám pomáhají zajistit nejvyšší kvalitu nabízených produktů.

Odeslat článek známému   Vytisknout