Obchodní podmínky - kimchi

Obchodní podmínky – Kimchi
1.Podmínky objednávky a převzetí zboží
Zakoupením kimchi se zasláním doručovací službou zákazník souhlasí s tím, že zboží bude převzato v prvním možném termínu dodání řidičem. V opačném případě přejímá zodpovědnost za poškození způsobená uskladněním v nechlazeném prostředí.
2. Ukládání a skladovací doba
S ohledem na specifické požadavky na uchování kvality výrobku je zákazník povinen zboží vyzvednout v 1. termínu dodaní. Po uplynutí této doby není možné skladovací dobu prodloužit či nechat zásilku s kimchi uložit na výdejní místo či výdejní box, aby byla zajištěna požadovaná kvalita a bezpečnost produktu.
3. Reklamace zboží
Reklamace na poškozené nebo znehodnocené zboží nebudou přijímány, pokud:
Zboží nebylo vyzvednuto včas.
Nebyly dodrženy obchodní podmínky podmínky stanovené prodávajícím.
Ke znehodnocení došlo v důsledku prodlení převzetí zásilky, která byla na žádost zákazníka přesměrována na výdejní místo či výdejní box.
4. Odpovědnost zákazníka
Po žádosti o uložení zásilky na výdejní místo či výdejní box přechází odpovědnost za jeho správné uchovávání na zákazníka. Kimchi je živý produkt, a proto je nutné jej uchovávat podle pokynů, aby nedošlo k nevratnému poškození kvality.
5. Odstoupení od smlouvy
V případě, že zákazník nevyzvedne zboží ve stanovené době, ztrácí nárok na náhradu nebo vrácení finančních prostředků.
Děkujeme za pochopení a spolupráci při dodržování těchto podmínek, které nám pomáhají zajistit nejvyšší kvalitu nabízených produktů.